instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

خط تولید زغال فشرده در زاهدان

آرادان

ایجاد خط تولید زغال فشرده در زاهدان یکی از روش هایی است که می توان به درآمد و سود بالا دست پیدا کرد.

زغال فشرده یا زغال قالبی، رایج ترین نوع بریکت سوختی بوده كه با گرد زغال چوب ساخته می شود. برای ساختن این ماده، دو روش وجود دارد یکی با استفاده از خرده زغال چوب كه آن را آسیاب کرده و گرد به دست آمده را با گونه ای چسب كه معمولا چسب طبیعی است به همراه برخی افزودنی های دیگر درهم می آمیزند. سپس مخلوط به دست آمده را تحت فشار و گرما قرار داده و به شکل های گوناگون (معمولاً چهارگوش یا استوانه ای یا تخم مرغی) قالب گیری می کنند.

در روش دوم فقط از الیاف طبیعی مخصوصا خاک اره استفاده شده و خاک اره نباید حاصل از چوب های صنعتی مانند نئوپان باشد و آن ها را توسط آسیاب خرد کرده و سپس خشک کرده و توسط دستگاه های فشار بالا به هم پرس کرده و بعد از این مرحله برای عملیات کربوهماسیون آن ها را وارد کوره کرده كه بسته به نوع کوره  و جنس الیاف به کار برده شده ۱۲ تا ۴۸ ساعت حرارت می دهند و سپس از کوره خارج کرده و داخل یک محفظه بسته قرار می دهند و بعد ۴۸ ساعت زغال حاصل می شود كه این نوع زغال در همه کشورهای صنعتی به علت آلایندگی کمتر، بدون بو، بدون دود، عمر طولانی سوختن، گرما دهی بالا و حفاظت از منابع طبیعی جایگزین سوخت ها حتی زغال سنگ شده است.

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در زاهدان

اگر به دنبال راه اندازی یک کسب و کار تازه در شهر خود با سود فراوان هستید، راه اندازی خط تولید زغال فشرده می تواند بهترین گزینه پیش روی شما باشد! ما صفر تا صد مراحل تولید را به شما آموزش می دهیم. همچنین مواد اصلی را در دسترس شما قرار خواهیم داد. برای اطلاعات بیشتر همین حالا با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

درباره شهرستان زاهدان بیشتر بدانیم

استان سیستان و بلوچستان به عنوان یکی از پهناورترین استان های کشور دارای قدمتی دیرینه بوده كه درکتب مختلف تاریخی بدان اشاره شده است. این استان با توجه به مرز طولانی مشترک با دو کشور پاکستان و افغانستان و مرز ساحلی طولانی با دریای عمان، در جنوب شرقی ایران از موقعیتی حساس و استراتژیک برخوردار است.

سیستان و بلوچستان سرزمین پهناوری بوده كه از دریاچه شکر ریز هامون تا پهن دشت نیلگون دریای عمان گسترانیده شده است. عمان، در این دیار نشان از وسعت دل بوده و تفتان سر به فلک کشیده، سر بلندی ها را سمبل. این وادی، دل در گرو ایمان دارد و ایمان در گرو اسلام. حبل المتین وحدت، دست آویز مومنان بوده و آئینه وحدت، درخشنده از نور اسلام.

موقعیت جغرافیایی و زیست محیطی زاهدان

موقعیت جغرافیایی این شهرستان به همراه چهار بخش مرکزی میر جاوه _ نصرت آباد _ کورین _ ۸دهستان و ۱۰۱۲ روستا در شمال استان قرار دارد که از شمال به شهرستان زابل و کویر لوت از شرق به کشور پاکستان از غرب به استان کرمان و از جنوب به شهرستان خاش محدود می شود.

جمعیت شهرستان زاهدان تا پایان سال ۸۴ (۶۷۵۲۸۲) نفر بوده و اکثر مردم این شهر با توجه به قومیت هایی كه در آن ساکن شده اند از نژاد آریایی هستند و به زبان ها و گویش های فارسی _ سیستانی _ بلوچی _ کرمانی _یزدی و خراسانی سخن می گویند. مسافت زاهدان تا تهران ۱۴۹۴ کیلو متر بوده و از سطح دریا ۱۳۸۵ متر ارتفاع دارد.

هوای زاهدان گرم و خشک بوده و در روزهای تابستان هوا بسیار گرم و در شب ها حرارت به نحو محسوسی کاهش می یابد. بادهایی كه به طرف زاهدان به حرکت در می آیند از طرف جنوب غربی به شمال شرقی بوده و بادهای ۱۲۰روزه سیستان هم به طور غیر مستقیم در کاهش دمای شهر زاهدان تاثیر دارند. به ندرت در این شهر برف می بارد. شهر زاهدان دارای موقعیت ممتاز جغرافیایی بوده و در مسیر تردد بین المللی پاکستان و هندوستان _خراسان و کرمان قرار دارد.

از جمله کوه های زاهدان می توان به کوه اشتران با ارتفاع ۳۰۱۲ متر انجیر دان و جیکو با ارتفاع ۲۲۵۵متر و پیر خان با ارتفاع ۲۲۲۱متر اشاره کرد. کوه ملک سیاه هم یکی دیگر از کوه های زاهدان است. شهر زاهدان را ارتفاعات در بر گرفته و به صورت گودالی دیده می شود.

رود خانه های میر جاوه، لار،اومار، کچه و لادیز از مهمترین رود خانه های زاهدان و آب مورد نیاز این شهر از طریق چاه قنات، چشمه ها، رود خانه ها و چاه نیمه های سیستان تامین می گردد. مهمترین محصولات کشاورزی زاهدان گندم، جو، نباتات، علوفه، ذرت دانه ای و علوفه ای، سبزیجات و محصولات جالیزی و باغی است.

برای راه اندازی، خرید و فروش عمده زغال فشرده و مشاوره رایگان

همین حالا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *