instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

خط تولید زغال فشرده در تبریز

 

خط تولید زغال فشرده در تبریز

شرکت صنعتی هات زغال با داشتن سابقه ایی طولانی در زمینه ی تولید زغال فشرده ی چینی اقدام به فروش، نصب و راه اندازی خط تولید زغال فشرده در تبریز و دیگر شهرهای ایران کرده است. این حرفه جزو مشاغل پُر درآمد با سود دهی بالا می باشد. همچنین به دلیل رشد روز افزون صادرات در این زمینه به کشور های همسایه و خاورمیانه فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری ایجاد شده است. برای گرفتن مشاوره در زمینه ی سرمایه گذاری در ایجاد و راه اندازی خط تولید زغال فشرده می توانید با شماره تماس های موجود در وب سایت شرکت صنعتی هات زغال تماس حاصل فرمایید.

فرایند تولید زغال فشرده در تبریز

از پرس کردن مخلوط سه ماده ی خاک اره، خاک زغال و پودر آسیاب شده ی پوست گردو بریکت زغال فشرده بوجود می آید که پس از گذشتن از این مرحله وارد کوره ی زغال پزی می شود. سپس محصول بدست آمده بسته بندی شده و روانه ی بازار می شود.

دستگاه اکسترودر در تبریز 

تولید بریکت با برترین کیفیت بستگی به دستگاه اکسترودر دارد و عدم کیفیت مناسب در بریکت تولیدی به دلیل عملکرد نامناسب دستگاه اکسترودر می باشد. اگر دستگاه اکسترودر دچار مشکل باشد بعد از تولید در چند نوبت بریکت در ظاهرش دچار تغییراتی خواهد شد. پس برای داشتن بریکت هایی با کیفیت بالا شما تولید کننده ی گرامی نیازمند تهیه ی دستگاه های اکسترودر در خط تولید زغال فشرده هستید. شرکت صنعتی هات زغال با داشتن مجرب ترین کادر تخصصی خود در زمینه ی ساخت، تولید و فروش دستگاههای اکسترودر آماده ی خدمات رسانی به شما هموطنان گرامی تبریزی می باشد.

مواد اولیه ی زغال فشرده ی چینی

از سه ماده ی اصلی خاک اره،پوست گردو و خاک زغال در تولید بریکت خام زغال فشرده ی چینی استفاده می شود. که پس از مخلوط این سه ماده ترکیب ساخته شده داخل قالب هایی ریخته شده و بقیه ی روند ساخت ادامه می یابد. کیفیت و خالص بودن مواد استفاده شده در مرغوبیت کالای تولیدی تاثیر دارد. لذا به شما تولیدکننده ی گرامی توصیه می شود برای رضایتمندی مصرف کنندگان از محصول نهایی در تهیه و خرید آن دقت لازم را داشته باشید. همچنین شما می توانید با تهیه ی مواد اولیه از مراکز معتبر از هدر رفتن سرمایه ی خود پیشگیری کنید.

پوست گردو در تبریز

به دلیل فراوانی باغات زیر کشت درختان گردو در این شهر تهیه ی پوست گردو برای تولید کنندگان زغال فشرده مشکلی وجود نخواهد داشت. اما نکته ی دیگر اینکه آیا فقط فراوانی این ماده کافی است یا نه؟! شما تولید کنندگان گرامی برای تهیه ی پوست گردوی مصرفی باید به کیفیت آن نیز توجه کنید منظور از کیفیت خالص بودن این ماده است چرا که بسیاری از مراکر فروش همراه با پوست گردو از اقلام دیگری مانند هسته ی زردآلو، هلو و غیره نیز استفاده می کنند.

خط تولید زغال فشرده در تبریز

خط تولید زغال فشرده در تبریز

 

تبریز

تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی و یکی از پایتخت های ایران در گذشته است.

اغلب ساکنین آنجا ترک زبان و ساکن آذربایجان هستند. به زبان ترکیِ آذربایجانی صحبت می کنند و لهجه ایی تبریزی دارند.

در دوران قاجار این شهر یعنی تبریز به اوج شکوفایی خود رسید. شهر تبریز دارای عنواینی مانند شهر زیرگذر ها، بدون افراد تهی دست، دومین شهر برج ساز ایران،دومین قطب علوم پزشکی و گردشگر،شهر شکلاتی،شهر جهانی فرش،سالم ترین شهر،قطب خودرو سازی، قطب موتورسازی در خاورمیانه ، دومین شهر صنعتی ایران و غیره نیز هست.

جغرافیای تبریز

در جنوب شرقی جلگه ی تبریز و در غرب استان آذربایجان شرقی قراردارد. این شهر از چهار طرف به کوه های گوزنی، بابا باغی،پکه‌ چین و عون بن علی متصل است. در واقع از سه طرف ( شمال،جنوب و شرق ) به سمت کوهستان و از یک سمت ( غرب ) به دشت تبریز و شور زارهای تلخه رود متصل است.

رودخانه ها در تبریز 

دو رودخانه یکی در اطراف و دیگری در داخل تبریز وجود دارد. رودخانه هایی با نام های تلخه رود که نام دیگر آن آجی چای است و رودخانه ی موسمی قوچی چای که از مرکز تبریز می گذرد و به آجی چای می پیوندد.

آب و هوای تبریز

این شهر آب و هوایی گرم و خشک دارد با زمستان های بسیار سرد. سرمای این شهر ناشی از وجود ارتفاعات و توپوگرافی موجود می باشد. در تابستان ها بسیار خشک است. حرارت موجود به دلیل وجود کوه های سبلان تعدیل می شود.

فرهنگ مردم تبریز

تبریز از قدیم به دلیل قرار گرفتن در انتهای جاده ی قدیم ابریشم که یکی از جاده های تجارت ایرانیان بوده و علاوه بر رشد و رونق فرهنگ باعث ایجاد جریاناتِ هنری نیز شده. این شهر خاستگاه یکی از مکاتب نقاشی به نام مکتب تبریز شد که در دوران صفویان، ترکمنان، جلایریان،آق قویونلوها و قراقویونلوها شکل گرفت.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *