instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

دستگاه خط تولید زغال فشرده در اهواز

خط تولید زغال فشرده در اهواز

تولید زغال فشرده(چینی) در اهواز

 با توجه به این که سطح سود دهی در تولید زغال فشرده بسیار خوب است و همچنین قابلیت صادرات به کشورهای خاورمیانه مانند ترکیه، کویت، عراق و غیره را دارد. شرکت صنعتی هات زغال اقدام به ساخت و تولید،خط تولید زغال  فشرده در اهواز و دیگر شهرهای کشور کرده است. همچنین این شرکت در زمینه ساخت قطعات خط تولید زغال فشرده، عیب یابی خط تولید، تولید زغال فشرده و تهیه مواد اولیه نیز فعالیت دارد و شما شهروندان عزیز اهوازی می توانید با پل های ارتباطی موجود در تمامی زمینه های ذکر شده با شرکت صنعتی هات زغال تماس حاصل فرمایید.

مواد اولیه زغال فشرده در اهواز

مواد اولیه اصلی در ساخت زغال فشرده : خاک ارّه، خاک زغال و پوست آسیاب شده گردو می باشد. این سه تا ماده اصلی را با هم مخلوط می کنند و حاصل این ترکیب یک ماده خمیری شکل می شود. این ماده خمیری شکل وارد دستگاهی به نام اکسترودر ( هات زغال سازنده دستگاه اکسترودر) می شود و به صورت بریکت هایی خارج می شود. این بریکت ها توسط افراد بر روی پالت ها چیده شده و وارد کوره های سنتی می شود. این بریکت ها به مدت ۲۴ ساعت درکوره با درجه حرارت مورد نیاز به زغال فشرده تبدیل می شود و پس از پایین آمدن درجه حرارت آماده بسته بندی می باشد.

 

پوست گردو در اهواز

همین که در زمینه تولید کالایی به محیط زیست آسیبی وارد نشود مزیت بسیار بزرگی محسوب می شود و این مزیت در مورد تولید زغال فشرده نیز صادق است. زیرا در تولید زغال فشرده از مواد بازیافتی مانند پوست گردو و خاک ارّه استفاده می شود که سود بسیار خوبی نیز دارد. شرکت صنعتی هات زغال در زمینه تهیه پوست گردوی آسیاب شده و دیگر مواد مانند خاک ارّه و خاک کربن نیز فعالیت دارد.

خاک اره در اهواز

خاک ارّه که در حدود ۸۵% از مواد اولیه زغال فشرده را تشکیل می دهد از خرد کردن چوب های ضایعاتی است و به هیچ عنوان درختی برای این صنعت از بین نرفته و قطع نمی شود. خاک اره همچنین باید عاری از هر گونه مواد شیمیایی و چسب باشد. لازم به ذکر است شرکت صنعتی هات زغال تولید کننده خاک ارّه مصرفی در زغال با مرغوبیت بالامی باشد.

خط تولید زغال فشرده در اهواز

پل سفید در اهواز

معرفی شهر اهواز

اهواز مرکز شهر خوزستان و جزء کلان شهرهای ایران زمین. از نظر جمعیتی جزء مناطق پُر جمعیت طبقه یندی می شود و در رتبه هفتم قرار دارد. شهر اهواز همچنین مساحتی برابر با ۱۸۶۵۰ دارد. شرکت تولید کننده نفت جزء تولید کنندگان نفت محسوب می شود. از بزرگترین شرکت های حفاری در کل ایران نیز در شهراهواز قرار دارد. یکی از تولید کنندگان مطرح در زمینه تولید فولاد نیز در این شهر فعالیت دارد. همچنین لازم به ذکر است که در شهر اهواز  کارخانجات مادر بعضی صنایع مشغول به کار هستند.

رود کارون در اهواز 

رودخانه کارون یکی از پُر آب ترین رود های ایران که از کوه های بختیار سر چشمه می گیرد نیز با وارد شدن به این شهر این مطقه را به دو بخش ( غربی – شرقی ) تقسیم می کند.

ریشه نام اهواز

بسیاری از دانشنامه ها نظیر  بریتانیکا، ایرانیکا ، اسلام  و غیره همچنین دائره المعارف بزرگ اسلامی نام این شهر را بر گرفته از اقوام خوزی یا هوزی که جزء بومی های این مناطق بوده اند می باشد.  زبانشان در قدیم زبان خوزستان بوده  و محتملاً از بازماندگان عیلامی بوده اند.

پُل سفید اهواز

این پُل توسط شخصیتی آلمانی به همراه همسرش ساخته شد و ساختن تا قسمت قرار دادن یکی از هلال های پل نیز جلو رفت. اما انگلیسی هایی که بر شرکت نفت در آنجا حاکمیت کرده بودند وسایل مورد نیاز را برای ادامه این سازه از این دو سازنده گرفتند و همین امر موجب از بین رفتن مرد آلمانی شد ولی این همه داستان نبود و همسر وی با تهیه ابتدایی ترین وسایل کار ساخت پل را به پایان رساند.

جغرافیای اهواز

بخش اعظمی از این شهر یعنی اهواز متشکل از جلگه می باشد اما این شهر با فقدان گیاهان و درختان مواجه است که همین موضوع سبب  خشکی این شهر شده است. آب و هوای این شهر گرم و خشک است. در فصل زمستان، سرمای این منطقه به منفی ۵ و در تابستان گرما به ۵۰ درجه می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *