instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

خط تولید زغال فشرده در ابوموسی

بدره

خط تولید زغال فشرده در ابوموسی یکی از درخواست های شما عزیزان می باشد، اگر می خواهید وارد این عرصه شوید با ما همراه باشید! خط تولید فشرده یک صنعت جدید دركشورهای خاورمیانه به حساب می آید. از این رو دارای بازار خرید و فروش خوبی بوده و جزو شغل های پردرآمد می باشد.

استفاده از ذغال برای کرسی، مصرف دخانیات و.. کاربرد داشته است. در قدیم برای به دست آوردن ذغال چوب و تنه درختان جنگل قطع می شدند و مورد استفاده قرار می گرفتند. با قطع شدن درختان برای تولید ذغال، آسیب زیادی به طبیعت وارد گردید و هم اکنون استفاده از چوب درخت برای تولید ذغال ممنوع شده. لذا توجه به سوی راه اندازی خط تولید ذغال با کوره فشرده جلب گردید.

از طرفی با ظهور دستگاه های تولید كه زحمات كار را کاهش داده و با محبوبیت بسیاری به سمت راه اندازی خط تولید ذغال فشرده مواجه می باشیم. کوره های فشرده به صورت اتوماتيک كار می کنند و آلودگی ایجاد نمی کنند. با توان بالای تولید کوره های فشرده و قیمت ارزان مواد اولیه، سود مناسبی دارد. همه این ویژگی های مثبا در استقبال عالی از راه اندازی خط تولید ذغال نقش زیادی دارد.

خط تولید زغال فشرده در ابوموسی

بسیاری از ذغال ها چه سنتی و چه فشرده، همراه با سوختن همچنان گاز ساطع می کنند كه ممکن است با بو هم همراه باشد. این امر سبب می شود تا سوختن ذغال كامل نباشد، و از آن مهم تر، سبب سر درد در قلیان کشی، و بدطعم شدن در پخت و پز می شود.

ذغال فشرده ای كه دارای کیفیت مطلوب باشد، بدون بو و گاز است و موجب سردرد نمی شود.

اگر دنبال کسب و کار پرسود هستید، راه اندازی خط تولید زغال فشرده انتخاب بسیار مناسبی برای شما عزیزان میباشد. ما به شما کمک می کنیم پا در این عرصه بگذارید و به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنید!

درباره شهر ابوموسی بیشتر بدانیم!

جزیره ابوموسی جنوبی ترين جزیره ایرانی آب های خلیج فارس است. این جزیره در ۲۲۲ كیلومتری بندرعباس و  ۷۵ كیلومتری بندر لنگه، ۶۰ كیلومتری شمال امارت شارجه در امارات متحده عربی و ۱۶۰ كیلومتری تنگه هرمز واقع شده است. جزیره ابوموسی آب و هوای مرطوب و گرم تری دارد. این جزیره فاقد آب و اراضی مناسب كشاورزی است، بیشتر مردم بومی محل به صید ماهی اشتغال دارند.

این جزیره از خوش آب وهواترين مناطق خلیج فارس محسوب می شود و انواع گیاهان و جانوران دریایی در ساحل آن به چشم می خورد. مرتفع ترين نقطه ی آن كوه «حلوا» كه ۱۱۰ متر از سطح دریا بلندتر است. شهرستان ابوموسی با جمعیتی بالغ بر ۵۲۶۳ نفر و شامل جزایر ابوموسی، تنب بزرگ، تنب كوچک،سیری،فارور بزرگ و فارور كوچک كه تعداد اندكی از این ساكنان شهروندان امارات می باشند. شفافیت آب خلیج فارس در ساحل ابوموسی به حدی است كه ماهی های آكواریومی و مرجان های آن هم از كنار ساحل و موجشكن ها به طور واضح دیده می شوند.

آب وهوای جزیره بوموسی گرم و مرطوب است و چون به خط استوا نزديک است، هوای آن از هوای سایر جزیره های ایرانی خلیج فارس گرم تر است. بارش، بیشتر در اواخر زمستان و اوایل بهار بوده و بارندگی به گونه رگبار لحظه ای و موقت است. این جزیره رودخانه ندارد و تنها در شمال آن، چند مسیل خشک وجود دارد. اما دارای آب شیرین بوده و آب آشامیدنی مردم از چاه و باران تأمین شده یا با لنج و كشتی از بندر لنگه و بندر عباس به این جزیره حمل می شود.

از رایج ترين بادهایی كه در جزیره بوموسی و پیرامونش می وزد، می توان به بادهای «شمال»، «قوس»، «سهیلی» و « نعشی» اشاره كرد. آب جزیره در اواخر پاییز و اواسط بهار بسیار مطبوع و آرام است. فاصله زمانی اسكله نیروی دریایی بندرعباس تا جزیره ابوموسی به وسیله ناوچه های نیروی دریایی ۹ تا ۱۰ ساعت است. ناهمواری های خاک جزیره ابوموسی به سوی شمال افزایش می یابد و سرانجام به بلندترين نقطه جزیره به نام كوه حلوا كه نزديک به ۱۱۰ متر ارتفاع دارد می رسد.

زیست بوم جزیره

جزیره بوموسی از لحاظ پوشش گیاهی فقیر و دارای فلور گرمسیری است و بعضی گیاهان نواحی خشک در آن می رویند كه به مصرف چرای دام های محلی می رسد.  در سال های پر باران، گیاهان علفی و بوته ها، رشد زیادی كرده و همه سطح جزیره و كف دره ها پوشیده از گیاه می شود. این جزیره زیر تأثیر محیط جغرافیایی گرم و مرطوب، از پوشش گیاهی استپی و خاردار هم پوشیده است. مردم بوموسی از تبار آریایی و ایرانی الاصل می باشند و چند خانوار ایرانی عرب زبان هم در بین آنان وجود دارند. ساكنان بوموسی سخت كوش، ایران دوست، متدین، پاک اندیش و مهمان نوازند.

شماری از ساكنان جزیره از راه صید ماهی و مروارید امرار معاش می كنند. آب های پیرامون بوموسی دارای بهترين گونه مروارید است. تا دهه نخست سده ۱۴ هـ. ش، ۵۰ فروند كشتی بزرگ صید صدف مروارید، در كرانه این جزیره فعالیت داشته اند. آب سواحل جزیره ابوموسی یكی از زلال ترين و شفاف ترين آب های ساحلی بوده و دارای تنوع جانوری دریایی از جمله لاک پشت سبز دریایی، مارماهی، شاه میگو، كوسه و ماهیان رنگارنگ است. جزیره دارای تپه ماهور و دشت های زیبایی است.  برجستگی های تپه های شنی آن و كوه بلند مخروطی شكل به نام كوه «طوا»در آن چشم نواز است.

وجه تسمیه جزیره

این جزیره در اسناد تاریخی و نقشه ها با نام بوموو BoumOuw، بوم+ اوو Aouw یعنی آب (معرب آن بومف) و گپ سبزو (به معنای جای سبز) و بوم سوز یا بوموسو BoumSou ثبت شده است. بوم به معنی مكان است و «سو» چند معنی دارد. سو Souw مخفف سوز Souz نام نوعی سبزی است و به طور كلی هم در زبان فارسی كهن معنی سبز می دهد. درمجموع می توان آن را به معنای زمین سبز نامید. ابوموسی يک نام جدید است و سابقه آن به بیش از یكصد سال قبل برمی گردد كه یكی از ساكنان به نام ابوموسی این نام را به جای بوموسو BoumSou رایج ساخت.

جمعیت جزیره ابوموسی

جمعیت ابوموسی، در سال ۲۰۱۰ میلادی، برابر با ۲٬۰۳۸ نفر بوده است. تعداد اندكی از این ساكنان شهروندان امارات می باشند. كه بر اساس قراردادی میان ایران و امارات حق اقامت دائم در ابوموسی را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *