instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

تولید زغال فشرده در رشت

خط تولید زغال فشرده در قشم

 

ایجاد خط تولید زغال فشرده در شهر رشت مانند دیگر شهرهای ایران به دلیل وجود پتانسیل هایی همانند منابع طبیعی فراوان بسیار سود آور بوده و قابلیت سرمایه گذاری را دارد. بنابراین شرکت هات زغال با بوجود آوردن شرایط مطلوب برای ایجاد خط تولید ضمن حمایت از شما تولیدکنندگان عزیز گامی بزرگ در عرصه ی کار آفرینی نیز برداشته است. شهر رشت به دلیل داشتن طبیعت پوشیده از جنگل و نزدیکی به منطقه سرسبز کوه های البرز می تواند تامین کننده ی بسیار مناسبی برای تهیه ی مواد اولیه ی خط تولید زغال فشرده باشد. همچنین با صادر کردن محصولات به کشورهای مصرف کننده زغال در خاورمیانه می تواند سود سرشاری از این صنعت کسب کند.

مصارف زغال

وضعیت تولید و فروش این کالا در ایران خوب است. زغال فشرده به دلیل زمان ماندگاری بالا و همچنین حرارت مطلوب آن در سفره خانه ها، قهوه خانه ها، رستوران ها و مطبخ ها کاربرد بسیاری دارد.

مواد اولیه درساخت زغال فشرده

زغال فشرده چینی متشکل از سه مواد اولیه ی خاک اره، خاک زغال و پوست گردو یا بادام می باشد. علاوه بر وجود منابع طبیعی در شهر رشت شرکت هات زغال در زمینه ی تامین مواد اولیه در خط تولید زغال فشرده ، شما تولید کننده ی گرامی را حمایت خواهد کرد.

خاک اره در رشت 

فراوانی پوشش های گیاهی و درختان موجب شده است خاک اره و مواد ضایعاتی از چوب در این منطقه به فراوانی یافت شود. در نتیجه دسترسی به خاک اره برای تولید کننده بسیار آسان خواهد بود.

پوست گردو 

از محصولات مهم این استان می توان به وجود درختان گردوی بسیار اشاره کرد. به دلیل وجود این محصول ارزشمند در این استان، مواد دور ریز و  قابل بازیافتی پوست گردو نیز بسیار زیاد موجود است.

خط تولید زغال فشرده در رشت

خط تولید زغال فشرده در رشت

شهر رشت

شهر رشت  به عنوان یکی از شهر های بزرگ در ایران محسوب می شود. مرکز استان گیلان می باشد و یکی از پُر جمعیت ترین شهر های ایران زمین می باشد. جزء بزرگترین شهرهای گیلکی زبان در دنیا است. همچنین در گردشگر پذیری در رتبه ی سوم (در ایران) قراردارد.

تولید زغال فشرده در رشت

شهر رشت

آب و هوای شهر

آب و هوای این شهر معتدل و مرطوب همچنین شبه مدیترانه ایست. در تابستان شرجی و در زمستان مرطوب و سرد است. این شهر به شهر بارانی معروف است به دلیل میزان بارش های باران که در کل ایران رتبه ی اول را دارا است. این شهر جزء یکی از شهرهای دارای خلاقیت در زمینه ی غذا شناسی می باشد که در سال میلادی ۲۰۱۵ زیر نظر یونسکو به شبکه ی جهانی شهرهای خلاق جهان ثبت شد.

رودخانه ها

دارای دو رودخانه با نام های گوهر رود و زرجوب است. یکی از آنها در شرق و دیگری در غرب وجود دارد. این دو رود در ناحیه ایی به نام پیر بازار به هم می پیوندند. رودخانه ی گوهر از رشته کوه های چوماچا سرچشمه می گیرد. این رود به چومارسرا معروف است.

 

زبان

زبان مردم رشت گیلکی می باشد. در زبان این مردم مهمان نواز لهجه و گویش های متفاوتی وجود دارد.

 

فرهنگ در این خطه 

در گیلان اقوام متنوع با گویش های متفاوتی وجود دارد. اگرچه از نظر  مساحت جزء مناطق کوچک حساب می شود اما دارای فرهنگ های متنوعی می باشد. قرن های زیادی است که قوم  های مختلفی در این شهر در کنار هم به طور مسالمت آمیز زندگی می کنند. در نتیجه این زندگی پُر از تنوع فرهنگی شاهد بوجود آمدن فرهنگ مشترکی هستیم.

خانه های تاریخی شهر رشت

خانه ی قدیری – خانه ی ابریشمچی – خانه ی حاج میرزا خلیل رفیعخانه ی میرزا کوچک خان – خانه ی رحمت سمیعی – خانه ی اشکوری – خانه ی کمایی – خانه ی آوانسیان -خانه ی سید علی مقیمی – خانه یپور عباس – خانه ی موسسه ی بانک سپه ( موسیو لئوپولد گُدار و خانواده اش )

 

اماکن تفریحی 

بوستان دانشجو

بوستان ملت

پارک مفاخر

بوستان کشاورز

باغ محتشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *