instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

بهترین زغال برای قلیان

زغال صنعتی

بهترین زغال برای قلیان

بهترین زغال برای قلیان از چه درختانی تهیه می شود؟  اگر شما متقاضی خرید زغال قلیان درجه یک می باشید برای شروع باید بدانید که بهترین زغال چه زغالی است. در همین جهت باید بگوییم که چوب انواع درختان مرکبات همواره بهترین گزینه برای انتخاب آنها جهت تولید و ساخت زغال قلیان محسوب می شوند.

زغال پرتقال و زغال لیمو از نمونه های با کیفیت و مطلوب زغال قلیانی در بازار ایران هستند که مدل های سکه ای شکل و مچی آنها از نظر اندازه، سایز با کیفیت ترین می باشند و این زغال ها و بدون جرقه و دود هستند. حال اگر به زغال های ارزان تر نیاز داشتید، می توانید از زغال آکالیپتوس و انجیر یا زغال بلوط فشرده استفاده نمایید.

زغال فشرده

زغال فشرده، طرفدار محیط زیست و طبیعت است، زیرا مواد اولیه ی آن، ضایعات و مواد دور ریز مثل خرده های ریز چوب است که به عنوان زباله دور ریخته می شوند. در حین تولید زغال فشرده دوباره بازیافت شده و دیگر به محیط زیست صدمه وارد نمی کنند.

این زغال از خاک اره و بقیه ی آن پوست گردو و خاک زغال می باشد که با توجه به کیفیت زغال، میزان درصد آن متغییر است. از نظر مرغوبیت، این زغال در سطح پایین تر از دیگر زغال ها می باشد ولی قیمت آن کمتر و ارزان تر بوده و از دوام بیشتری برخوردار است. استفاده از زغال فشرده بیشتر برای قلیان ، گریل یا کباب روی منقل است.

گروه هات زغال در تولید زغال فشرده، تولید دستگاه های خط تولید زغال فشرده، تهیه ی مواد اولیه ی درجه یک و فروش آن، خرید زغال فشرده از تولید کنندگان تازه کار و عرضه و فروش آن سالهای زیادی فعالیت داشته و همواره در جهت خشنودی و رضایت مشتریان گام برداشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *