مقالات

دستگاه خردکن زغال فشرده | دستگاه آسیاب ذغال چینی

دستگاه خردکن زغال فشرده

مواد اولیه ذغال چینی شامل گرد زغال، خاک اره و پوست گردو  یا پوست بادام می باشد که این مواد باید با اندازه کاربردی صحیح در داخل دستگاه خردکن زغال فشرده که از طرف فروشنده به خریدار خط تولید زغال فشرده اعلام می شود، قرارگیرد.

لازم است بدانید که در صورت عدم وجود هر کدام از مواد اولیه خاک اره و یا پوست گردو  و غیره ، محصول مرغوب و ممتاز نمی توان تولید نمود لذا خواهشمند است پیش ازتهیه و خریداری دستگاه های تولید زغال فشرده، از خرید مواد اولیه مطمئن شوید. البته گروه هات زغال این اطمینان را می دهد که برای رفاه حال مشتریان عزیز، اقدام به تهیه و خرید مواد اولیه از دارندگان آنها نموده و آماده ارائه و فروش این مواد به متقاضیان می باشد.

در مرحله اول، مواد پس از سرند (الک) و عبور از دستگاه خشک کن، رطوبت گیری می شود. در مرحله بعدی، مواد خام سرندشده، آسیاب می شوند و سپس با هم ترکیب می گردند.

باید دقت کنید که مواد اولیه باید بطور کامل آسیاب و خرد شود. پس از اتمام این مراحل، مواد ترکیبی در دستگاه اکسترودر بوسیله ماردون فشرده سازی می شود و سپس به صورت شمش مستطیلی دارای حفره در وسط آن  که بریکت نام دارد، از سیلندر خارج می شود.

در پایان، ابریکت ها به کوره هدایت شدهو پخته می شوند. پس از پخته شدن بریکت ها، زغال ها آماده هستند و پس از سرد و خنک شدن، برای فروش و عرضه به بازار ارسال می شوند.

البته لازم به ذکر است که گروه هات زغال برای حمایت از تولید کنندگان تازه کار اقدام به خرید تولیدات آنان نموده تا مشکلی برای این افراد در برگشت سرمایه و سود آنها پیش نیاید و نیز با خیال راحت به تولید محصول خود بپردازند.

m.shokri

Recent Posts

کوره صنعتی

آیا می دانید کوره صنعتی زغال چیست و چه مزایایی دارد؟ امروزه تولید زغال روز…

2 سال ago

طرح توجیهی زغال حبه ای | زغال خاک زغالی

در این مقاله می خواهیم طرح توجیهی زغال حبه ای (زغال خاک زغالی) را در…

2 سال ago

دلایل موفقیت و توسعه کار در تولید زغال فشرده

در این مقاله میخواهیم دلایلی که در موفقیت و توسعه کار در تولید زغال فشرده…

2 سال ago

بازار فروش زغال فشرده

بازار فروش زغال فشرده جز یکی از مهم ترین مراحل برای تولید کنندگان محسوب می…

2 سال ago

خاک اره

قیمت روز هرکیلو خاک اره در گذشته به دلیل نبود دانش کافی در استفاده از…

2 سال ago

دستگاه زغال ساز خاک زغالی، پرسی و حبه ای

در ابتدا می خواهیم با خود زغال حبه ای آشنا شویم و اطلاعات کاملی از…

2 سال ago